dijous, 19 d’abril del 2012

Reedisseny dels objectius plantejats

Quan vaig elaborar el projecte per portar a terme, vaig plantejar-me poder arribar a posar en pràctica unes mesures dins l'aula que afavorissin el treball i la motivació dels alumnes amb altes capacitats dins el seu grup classe.
Aquest tot i que continua sent un dels objectius prioritaris dins el meu projecte, l'evolució de les pràctiques, el contacte amb la realitat i l'assessorament de la meva tutora externa, em fan tocar de peus a terra: ens trobem amb el curs escolar molt avançat, pràcticament en els últims mesos, amb una dinàmica de treball molt instaurada i orientada a assolir els objectius marcats per aquell curs. És difícil mobilitzar a tot un claustre a aquestes alçades.
Això em fa orientar el meu treball, a que tot i que dissenyaré mesures d'intervenció, recursos, nous criteris metodològics i organitzatius, quedaren emmarcats en un protocol d'actuació que un cop finalitzi el curs escolar (on tot i que hagi finalitzat el meu període de pràctiques, igualment m'he ofert a portar a terme, ja que m'agrada el treball ben fet i amb un final adequat) seré l'encarregada de transmetre a l'equip docent a través d'una petita sessió formativa, que inclourà la presentació de tot el treball realitzat durant el meu període de pràctiques. Aquesta exposició pretén crear les línies futures de treball a plantejar, per tal de que el proper nou curs a iniciar, compti amb la incorporació d'algunes de les mesures que es plantejaran, aquelles que tant l'equip docent com el mateix centre considerin més viables i factibles per a aquests.
Alhora, tal i com ja vaig plantejar, el protocol elaborat quedarà emmarcat dins les mesures d'atenció a la diversitat del centre, fent que les altes capacitats adoptin la importància i el protagonisme que es mereixen.

1 comentari:

  1. Hola Thais,
    et desitjo molta sort en l'exposició del protocol d'actuació!!
    Una abraçada.
    Susanna

    ResponElimina