Les referències que a continuació cito són els primers referents bibliogràfics que en primer terme considero essencial poder analitzar. Posteriorment i a mesura que la intervenció, el coneixement del cas evolucioni, sens dubte aquest material bibliogràfic anirà augmentant i/o modificant.
Respecte l’Educació Escolar:
- Castelló, M; Luque, A; Jiménez, I; Onrubia, J; Lago, J.R: Monereo, C; Pozo J.I; Pérez, M; Sánchez, E; Pérez, M; Luque, A; Pitarque, I; Carretero, R. (2003). Models d’orientació i intervenció psicopedagògica. Barcelona: UOC. P02/02110/00403.
- Monereo, C.; Sole, I. (1999). El asesoramiento psicopedagógico: una perspectiva profesional y constructivista. Madrid: Alianza.
- Castelló, A; Font, J; Giné, C; Girona, J.M; Grau, R; Mauri, T; Montón, M; Tirado, V.(2003). Anàlisis de casos. Barcelona: Universitat Oberta de Catalunya.
- Coll, C; Gómez, I; Martí, E; Mauri, T; Miras, M; Onrubia, J; Solé, I; Valls, E. (1997). Psicologia de la Instrucció. Barcelona: UOC.
- Alonso Tapia, LL; Duch Almo, R; Julián Marzá, J.P; Puig i Pi, I; Ristol Orriols, A; Saborit Mallol, C; Sanz Torrent, M; Sidro Tirado, J.J; Andreu Barrachina, LL. (Coord).(2011). Diagnòstic en educación. Barcelona: UOC.
- Giorgis, N. (?). Perfil de Inteligencias Múltiples.
Respecte les necessitats educatives especials:
- Alonso Tapia, J. (1997). Motivar para el aprendizaje. Teoría y estrategias. Bercelona: Edebé.
- Mauri, T; Monereo, C; Badia, A. (2004). La pràctica psicopedagògica en educació formal .Bloc III: Projecte d’avaluació psicopedagògica dels alumnes amb necessitats educatives especials. (Cap-16). Barcelona: UOC.
Respecte l’assessorament curricular i metodologia:
- Mauri i Majós, T. (1996). Disseny, desenvolupament i innovació del currículum. Barcelona: UOC (material paper).
- Castelló, M; Monereo, C. (2000). Las concepciones de los profesores sobre la enseñanza de estrategias de aprendizaje. Ensayos y experiencias, 33, 78-91.
- Sanchez-Cano i Bonals. La evaluación psicopedagógica. Ed. Graó. Barcelona: 2005.
- Armstrong, T. (2006) Inteligencias múltiples en el aula: guía práctica para educadores (2ºed.). Paidós Ibérica.
Treball amb les famílies:
- Mauri, T; Monereo, C; Badia, A. (2004). La pràctica psicopedagògica en educació formal .Bloc IV: La pràctica psicopedagògica en resposta de les propostes i demandes d’alumnes, professors i pares. (Cap-24). Barcelona: UOC.
 
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada