dilluns, 19 de març del 2012

Comencem el segon Pràcticum

Ja estem arribant al final dels nostres estudis i aquesta segona oportunitat de contacte amb la realitat ens fa tocar de peus a terra i ser conscients del recorregut realitzat i de l'aprenentatge adquirit.
A través del primer pràcticum la meva experiència va ser molt satisfactòria i espero que aquesta també ho resulti.
Aquest cop he canviat totalment de vessant, si en el primer pràcticum vaig focalitzar el projecte vers les dificultats d'aprenentatge i les necessitats educatives especials amb nens/es amb discapacitat motòrica, ara faig front a un projecte que pretèn si més no també atendre a nens/es amb necessitats educatives especials però enfocat en les altes capacitats.

Considero que aquest tema és present a moltes escoles, però la tradició i/o la manca de formació ha fet oblidar, deixar en un racó a aquells nens/es que "avantatjats" per les seves capacitats es considerava que no necessitaven l'atenció que requerien aquells nens/es amb més dificultat d'aprenentatge.
No obstant cada cop s'atén i es pretén més donar resposta a aquests nens/es amb altes capacitats, i el meu projecte se centra precisament en aquesta temàtica, en poder crear un treball que pugui arribar a formar part del pla d'atenció a la diversitat del centre, que ajudi al professorat a detectar i a donar resposta, a plantejar el treball a realitzar amb aquests alumnes.
Espero que pogueu gaudir i aprendre a través del seguiment d'aquest blog el projecte que tot just començo a engegar, amb empenta i molta il·lusió per poder millorar la meva formació i preparació com a futura psicopedagoga.
Comencem...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada